יום שני, 19 באוקטובר 2015

"התייעצות"

ממערות סקיליין אנחנו נוסעים לחניון בפאתי פארק שננדואה.
בבוקר טלי מבקשת "התייעצות" שזה אצלנו מוסד חגיגי, שמתכנס כשיש על הפרק איזו התלבטות משמעותית. מיד אנחנו נאספים אל תוך וואי-פי מקומי, ויושבים ומתכתבים ומבררים וחושבים ביחד.
בייעוץ הזה משתתפים טלי ואורית ואני, והוא חוצה את המרחק עד ששלושתנו מאוד קרובים.

באחד מהשירים בהם נגעתי בחווית הפרידה מאבי, כתבתי:

שלוש שנים בקור
מתחת שיש
ואין מי שיבוא
אליך

ומי בעצם בא אל מי
גם בטרם יתעטף
בגלימת השיש

ומי בכלל ביקר אותך
בזמן ההוא ...

שלוש שנים  בקור
מתחת שיש
אני לא בא אליך -
אתה מרבה לבוא
אלי

וטוב לי שאתה איתי
ושאתה מרבה לבוא
כי מי כבר מבקר אותי
בזמן הזה

אני נזכר בשיר, כי מי כבר מתייעץ איתי בזמן הזה.

אחר כך שמים את האוכף ויאללה - שננדואה !



 לפנות ערב, בדרכנו אל החניון, עצרתי לצילום...אני שב ומתבונן בהשתאות בתמונות האלו - כמה מרגש היופי האצור בהן !




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה